Mereka yang kusayangi

Isnin, 2 Ogos 2010

saja-saja

pagi nie aku saja-saja nak menyibukkan diri kat belog aku nie.da lama aku tak update.bz maaa.bz?apa yang di'bz'kan 2? hahaha,padahal law ada keje pun bukan nak wat,suka sangat nak tangguh keje,bila last minute baru nak sedarkan diri yang da naik lemak da tapi bukan lemak kat badan tapi perangai.law lemak kat badan alhamdulillah lah aku,yelah asyik kurus jer aku nie..

aku skang kat lab autocad.hahaha,macam biasa la aku nie,saja-saja nak mencuri tulang sape tah yang aku nak curi tapi aku memang sedikit malas nak wat keje yang disuruh en.mahfuz.maaf en yerk,,bagi saya 30minit tok membebel di sini yerk,,

hari nie aku saja-saja pakai ladies.hahaha.da lama aku tak pkai baju nie,lama sangat da.last aku pakai time sem1.2 pun sekali pastu berperuk kat dalam bakul baju yang siap berlipat serta berbau wangi lagi segar.hahaha,sekali ayat punyer beria coz nak tunjukkan aku nie pembersih.bukan apa,sekali sekala nak bertukar taste katakan.yelah,asyik nak pakai cam boyish jer then aku nie pompan nanti da plak salah faham ngn aku nie.so tak salahkan aku pakai bju nie kan? kan??? kan??

erm,,,life skang wat aku banyak fikir dan terus berfikir.aku bukan saja-saja nka berfikir tapi kadang-kadang aku suka termenung dan secara tidak langsung aku terfikir.dan bila aku terfikir mula la da orang cakap aku nie berangan.aku bukan berangan la bongok tapi berfikir la.fikir pe? fikir benda apa aku nak wat,ape benda yang aku da wat.

ok la,daripada aku saja-saja mengarut nie bek aku sambung balik wat keje autocad aku.

0 anda hot: