Mereka yang kusayangi

Sabtu, 21 Ogos 2010

(MASA SEMAKIN SEMPIT)

Tangan nie dah jarang sentuh laptop.Banyak faktor sebab ape aku dah jarang menaip contohnya design aku yang semakin jatuh cinta kat aku sehingga aku sukar untuk menyentuh laptop nie.Haish,final makin dekat and masa semakin meruncing then aku masih begini.Dalam hati pernh berkata ‘aku kena keraskan hatindan rajinkan diri’ tapi kata hanya tinggal kata2.Aku sedar masa semakin pendek tapi kenapa aku masih suka melengah-lengahkan kerja.Online? Tak pun,aku tak ada bb and rumah aku tak ada wifi lagipun law aku g cc pon time free jer.Bila cakap time free aku jarang ada time free sejak dua menjak nie.Sampaikan ada somebody cakap aku nie nak jauhkan diri daripada dia sedangkan aku banyak kerja.Kelas pun still habis lambat even bulan puasa pon.Nak wat cam ne kan,nama pun student lagipun law balik awal2 pun nanti tak wat kerja.

Sejak bulan puasa nie aku still lagi puasa penuh.Haja dan Ghah dah pun ponteng puasa.Hahaha.Aku tak tahu la.Due aku tak menentu coz hormon aku tak stabil.Haha.Yelah,badan aku BMI tak pernah nak normal,asyik underweight jer.Bibir aku pun da kering even dah berbuka.Nasib baik tak pecah tapi berkeping,2 wat aku suka nak kuping then bibir mul rasa pedih bila kena air.Jenis aku susah nak pakai lipbalm.Ada memang ada tapi malas nak pakai.Aku beli lipbalm 2 dari sem1 tapi tak pernah nak habis.Aku pernah target yang aku nak habiskan sampai hujung sem nie tapi sekarang tak tahu la coz aku bukan jenis yang ber’make up’ nie.Just pakai pencuci muka jer yang berjenama Safi.Bagus Safi 2 bagi aku la coz aku pakai since sekolah menengah lagi then muka aku still ok even ada jerawat. Haha.Bajet jer aku nie,konon kau lawa sangat la...

0 anda hot: