Mereka yang kusayangi

Sabtu, 21 Ogos 2010

Ramadhan dan hati

15/08/10 11.09mlm

Sudah masuk hari ke-5 Ramadhan so mungkin tidak terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Ramadhan Mubarak.Aku hope puasa nie memberi aku seribu makna dan kesedaran kepada aku yang hidup ini penuh dengan kebahagian dan dugaan.Kali nie aku menyambut puasa di rumah sewa dan berbuka dengan masak sendiri.Sahur pun cam tue gak.Bangun 4.30pg masak o panaskan lauk masa berbuka tadi then makan.Walaupun tak selazat lauk time kat rumah tapi mampu mengenyangkan perut kami ber4.Alhamdulillah......

Keje design semakin menghampiri dateline tapi aku masih begini.Kenapa!!!! Mungkin tak ada mood nak wat bersungguh o tak ada meja.Meja? Law nak wat design aku kena ada meja law tak aku tak selesa dansakit belakang sebab 2 bila masuk kelas jer aku baru leh wat keje.Ingat nak esok nak stay kat kelas sampai kul 5.30 kot.Hahaha.Sekali lagi aku cakap lebih,entah wat entah tak wat.

Sudah terbuka @ tertutup lagi? Atau kunci sudah berada di tombol pintu Cuma menanti seseorang untuk membukanya??? Dia kembali lagi dan tak habis-habis nak menyalahkan diri atas kesalahan yang lalu.Terima kasih kerana masih mengambil berat kat saya lagi walaupun situasi sudah berlainan.Dia pun sudah tahu sal ‘somebody’ 2 walaupun namanya masih lagi tidak dipamerkan kat sini.Mungkin rakan-rakan aku sudah tahu siapa gerangan somebody tue.Dan sejak bila somebody 2 mula muncul,aku masih lagi tak bercerita dengan secara detail.Belum sampai masanya kot..

Close your eyes then i’ll lost in your mind...............

0 anda hot: