Mereka yang kusayangi

Ahad, 8 Ogos 2010

kekeluhan

05/08/10 1.01pg

Hurm.Aku bermula penaipan pagi nie dengan satu keluhan.Terdapat beberapa perkara yang menyesakkan kepala aku.Assgment yang semakin meruncing iaitu kelas Design.Aku kena @ memaksakan diri aku nie tok jadi lebih rajin yang selama nie aku pemalas.Eish,apa nie eijot.Kau kena rajin la makdek! Ok,aku akan ‘cuba’ jadi rajin.Ahaks...

Mood aku pun selalu muram.Hurm,aku mengeluh sekali lagi.Maybe tengok movie jepun,2 aku jadi cam nie.Eh,nak salahkan movie plak...K,fine.Aku cakap jujur la yang aku gaduh dengan somebody.Aku bukan sengaja nak mencetuskan pergaduhan tue tapi kadang-kadang sikap dia yang nak cepat terasa membuatkan aku rimas.Dia ingat aku nie ape,nak treat aku nie mcm aku nie GF dia..

Tengahari tadi time nak g kelas aku,atie dan haja nyaris kena langgar dengan Myvi putih giler.Kereta tue belok bapak giler maut.Terkaku aku time tue tapi nasib baik kereta tue cepat elak.Pergh,sakit hati aku.Bukan apa,aku dapat cam mimik muka driver time tue.Driver 2 laki n sebelah dia perempuan.Mereka tue kapel coz perempuan 2 tinggal depan rumah sewa aku.Maybe time tue mereka bergaduh sampaikan driver tue pandu kereta ikutkan perasaan kot.Cis! Tapi jangan sampai nak langgar pejalan kaki bengong!!! Aku tahu la ko bawak kereta tapi berhati perut la sikit! Nanti tak pasal-pasal aku kena masuk hospital coz aku jalan depan then atie dan haja belakang aku.Kira 70% aku boleh kena langgar dengan kereta giler tue.Kalau la aku kena langgar mesti bertangguh aku punya final,then aku kena extend sem.NO!!! Aku tak nak mcm tue! Mungkin ada hikmah di sebalik kejadian tue coz selama nie aku law jalan memang pakai redah jer.Sokmo kena sound dengan somebody tue.Hahahaha.
Yes! Petang aku tak ada kelas.Huhuhu.Maybe aku penuhkan dengan wat keje yang bertangguh kot.Hahaha.Yeke? Aku nie cakap jer lebih tapi tak wat pun.See and wait jelah

2.56pg


Aku suka menyelubungi diri aku dengan lagu SELEPAS KAU PERGI by Laluna.Lirik lagu tue cukup mendalam dan kena apa yang terjadi kat aku sekarang.Aku jumpa lagu nie 2hari sebelum aku clash dengan dia.Hurm,macam kebetulan la plak.Atau takdir? Mujur,aku sedari awal penipuan dia yang dia lakukan kat aku.Kebetulan aku buka FB dia,dan dia telah meninggalkan chat box.Aku berasa curiga,lalu aku buka chat box 2 dan semua rahsia terbongkar di situ juga.Perasaan aku time 2 bercampur baur.Sedih,marah,dan kecewa.Baru aku sedar siapa aku padanya..Hanya menutup kekecewaannya yang lepas.Dia masih menyayangi kasih yang lama dan tidak dapat terima yang kasihnya itu bakal berkahwin.Tapi bukan itu saja,pada masa yang sama dia menyimpan perasaan kepada sorang perempuan lain.Habis,siapa aku? Bila aku tanya,dia nafikan tentang perasaan dia tue tapi aku dah cukup masak dengan perangainya yang cuba tutup perkara yang dah sedia terbuka.

Aku tak tahu di mana silap aku sampaikan jadi macam 2.Hurm,manusia memang selalu melakukan kesilapan tapi kalau asyik ulang kesiapan yang sama,adakah itu masih dipanggil kesilapan? Mungkin hadirnya kesilapan 2 berpunca dari aku yang bersikap abnormal.Maksud aku tak bersikap macam perempuan lain.Aku kasar dan bersikap boyish.

11.02pg

Tadi aku tidur pukul 6.15pg.Then atie gerak subuh pukul 6.45pg.Apelah aku nie,ngape la aku tak sembahyang sebelum aku tidur tadi.Hurm,dosa lagi aku.But at least aku tak tinggal subuh.Alhamdulillah.Aku tidur pun tak berapa nak lena and tidur tadi pun setakat nak hilangkan boring yang dah tak tahu nak wat ape.Sepanjang aku tak tidur aku dengar lagu kat earhp supaya atie tak rasa terganggu dengan lagu2 aku.Dia tue kalau tidur kena sunyi,nanti tak pasal2 aku kena sepak kuar dari bilik.Hahaha.Aku meneroka sendiri adobe photoshop sepanjang pagi 2 then aku dapat belajar benda yang baru.Hihihi.Aku bangun balik pukul 10pg lebih-lebih.Seperti yang dijanjikan aku nak wat keje design aku yang bertangguh.So,bye2!!

12.38tengahari

Aku baru balik dari poli coz g ambik sketch.Cis!! Penat taw aku nk g jalan kaki walaupun selama nie g poli jalan kaki tapi penat nak ambik barang yang tertinggal memang penat.Time aku bersemangat nak wat keje time tu jugak la sketch nak hilang.Geramnya! Tak pasal2 aku kena g poli.K,aku nak sambung wat keje walaupun mood agak tak ok.Bye!

9.51malam

Aku baru balik dari makan kat luar di kedai Cahaya Timur.Lapar! Makan nasi goreng dengan air milo.Alhamdulillah,kenyang dah.Kami satu rumah makan kat luar dalam kata lain nak ambik angin malam selepas berperap kat rumah wat keje.Masing-masing sibuk menyiapkan mockup dan sketch dan aku masih sempat menaip kat sini.

Aku nak sambung balik keje aku.Maybe malam nie aku tak tidur kot coz nak tengok cter korea yang Jaa bagi pinjam.Hihihi.Jaa rupanya mempunyai minat yang sama cam aku iaitu suke tengok cter korea.Tak sabar rasanya tapi cter 2 ada 5 cd.Satu cd ada la sejam setengah maybe aku tak dapat abiskan dalam satu malam.Alamak! Keje adobe tak siap lagi.Hurm,nampak gayanya aku kena extend keje design sikit.Siapkan part2 yang senang dulu then wat adobe.Cter korea?Banyak malam lagi aku boleh tengok.K2,bye2!

12.05pg

Yes! Aku da siap adobe.Model aku ialah adik aku sendiri,Eyman.Hahaha,sorry yerk eyman,eina da tak ada idea da so eina nampak pic aok dalam hp then eina edit la.Tapi ok gak aku edit 2.Insyaallah,smart,hahaha.

0 anda hot: