Mereka yang kusayangi

Ahad, 8 Ogos 2010

bila kenangan menghantui diri

08/08/10 5.13pg

Aku baru habis tengok cter korea tue.Yes! Dapat gak aku habiskan 3cd dalam satu malam.Pagi tadi aku ada extra class dengan pn.noro.Datang lambat,maaf pn.Terlebih tidur.Huhuhu.Then aku,ati,haja,ghah n farah survey hardware tok wat model nanti so kami dah jumpa satu kedai yang bakal mengaut keuntungan daripada kami.Hahaha.

Hurm,good news! Aku dan somebody dah berbaik semula.Malam tadi kami jumpa kat tempat yang biasa kami lepak.Well,kali nie salah aku then aku dah say sorry kat dia.Hahaha.Lawak pun ada gak.Konon masalah besar sangat la padahal boleh settle dalam masa tak sampai sehari jer.Bongok tol kami nie.Dia cakap kat aku yang sanggup junjung AL-Quran yang dia sayang kan aku.Then dia cakap yang aku nie dah jadi sebahagian dalam hidup dia.Ghah semalam pun cakap yang dia sayang sangat aku.Tiap kali jumpa then kalau dia cakap yang dia sayang aku,aku terdiam dan lidah aku kelu coz aku memang tak boleh cakap apa-apa.Dia seorang yang jujur dengan perasaannya dan tak takut tok meluahkan isi hati.Dia cakap kalau tiada jodoh antara kami dia pesan pilih lah lelaki yang jujur dalam perasaanya sendiri dan menjadi diri sendiri.Sumpah,time tuh aku just senyap dan hanya dia bercakap.Dan wat 1 time aku meluahkan perasaan aku kat dia face to face.’Aku cuba nak terima kau tapi kenangan lalu mengikat diri aku.Hidup aku terikat dengan kenangan silam’,tue lah ayat aku time tue.Then dia senyap dan faham apa yang aku cuba sampaikan.

Kenangan? Terima kasih kepadanya kerana berjaya mengikat aku dengan kenangan yang dicipta olehnya lalu meninggalkan aku keseorangan.

3 anda hot:

MR. SYAH berkata...

salam eina..

cter korea apa kau tgk..

sbg kawan aku arap kokan bahagia..
buat pilihan yg betul..
:D

eijot @ eina berkata...

wsalam,
akhirnya leh gak mengomen aku pye blog nie
cter spring waltz la syah..
best woooo
melelh air mata nie
well
tq 4 ur support

eijot @ eina berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.