Mereka yang kusayangi

Ahad, 8 Ogos 2010

rasa nk bg WTF jer

06/08/10 7.07ptg

Aku baru lepas amndi.Tadi aku dan budak-budak rumah pergi beli barang dapur kat Masai,pinjam kereta orang sebelah.G poli pun naik kereta,excited.Selama nie jalan kaki then hari nie naik kereta.Pakgad yang selalu menyapa kami bila masuk pintu pagar poli pun terkejut tengok kami masuk poli dengan kereta.Hahaha.Budak kelas pun pelik dari mana kami dapat kereta tue.Terima kasih abang sebelah! Lain kali bg pinjam kereta.Ati driver kereta.Haha,dia boleh drive dengan ok tapi time nak belok kena wat latihan banyak-banyak.Hahaha.Well,seronok la!!

Selasa minggu depan dah start puasa.Ramai budak kelas balik tapi aku tak balik coz ada kelas hari isnin.Diaorang ponteng kelas hari isnin.Aku memang nak balik tapi tanggungjawab sebagai pelajar harus diutamakan.Cis,poyo giler ayat aku nie.Kelmarin aku ada tengok video aqif barjalan.Comelnya!!!! Sumpah,aku rasa nak menjerit dalam CC time tue.Seronok sangat tengok my bentayan dah berjalan.Dia jugalah yang membuatkan aku nak balik sangat-sangat.Aqif,makdek kangen sangat deh sama kamu...Hurm,bila la aku dapat balik lagi ek?

Semalam aku tidur pukul 4 pagi.Aku tengok cter korea tue.Pergh,meleleh air mata aku.Siot tol la,hilang macho aku.Malam nie nak sambung lagi la.

Pergh,aku memang bengang giler seyh dengan somebody.Ayat ‘P LANTAK KO LA’ yang dia bagi membuatkan aku rasa nak balas ‘WTF’ jer kat dia.Nasib baik aku masih bersabar dengan sikap dia tue.Dia pernah cakap kat Ghah yang aku nie jual mahal.Ok,biar aku jelaskan kenapa aku bersikap macam tue.1,kisah dulu aku jadikan pengajaran.Kata-kata lelaki nie macam bom nuklear yang kena kat Hiroshima dulu.Kesannya masih kita nampak sampai sekarang so macam tue gak dengan hati aku.Aku akui yang sekarang nie aku cukup berhti-hati dengan sesiapa yang cuba nak rampas hati aku.Apa,ingat aku nie mudah cair dengan kata-kata manis korang tue.Mungkin sikap aku yang boyish nie macam nampak orang yang bodoh dalam bab-bab nie tapi bukan aku.Ghah pernah cakap sesiapa yang dapat aku,orang tue memang hebat coz hati aku nie keras.Setakat janji manis korang,aku syorkan korang tak payah la nak berjanji dengan aku coz aku jens pegang pada janji then bila orang tue lupa akan janji dia aku akan ingat sampai aku tak lupa.Penampilan je macam nie tapi dalaman aku macam permpuan lain juga yang ada perasaan.Ah,wat apa aku nak bengangkan dan terus berbengang dengan orang macam tue.Menambahkan sakit hati jer.Aku rasa lepas nie biar la orang nak cakap aku nie perasan cantik ke comel ke lawa ke,i don’t care bout it coz I’M MACHO k.Dah,stop sal somebody.

Esok aku ada extra class dengan pn.noro.Kelas design,macam biasa la.Tapi haja cakap sok jugak kami nak g survey kedai hardware yang ada komponen yang diperlukan oleh kami tok wat model nanti.

K,aku nak sambung tengok cter korea dalam masa yang sama nak hilangkan perasaan bengang aku nie.Chow!

0 anda hot: