Mereka yang kusayangi

Selasa, 30 Jun 2009

no more uniform!!!


nie lak sekolah tempat aku menuntut ilmu


nie pic yang pertama aku yang aku letak dlm entry.huhuhu

assalamualaikum

lepas nie aku bebas dari baju putih n kain biru...coz lepas nie aku akan masok poli so pakaian bebas tapi masih berformal.
contoh=
a.baju kurung
b.seluar slack n baju labuh
c.baju bengkel

aku x kisah janji xpakai baju putih n kain biru,,plus tudung putih.aku bukan tak suka pakai tapi seyy_eh* la...coz
1.kena iron baek punya tiap2 hari
2.kena nila baju n tudung bg nampak putih sentiasa
3.panas!!!!!!!
*rimas

kat sekolah 2 lah tempat aku mencari kawan.aku mungkin merindukan suasana sekolah,maybe la kot.n tak lupa kat situ gak musuh mencari aku.aku xcari musuh k.erm,,,tpi xla gado sampai masok paper.msok utube da la..isshhh,aku men2 jelah...

aishhh..law cter sal zaman sekolah memang byak.tapi aku nak cter 1 story moli sal kelas aku.huhu.kelas aku kelas sains tulen+rekacipta+perakaunan.tpi masalahnya,kelas aku tak serupa kelas sains coz budak2 dalam kelas 2 perangai cam cibai(aku baek sikitlah).tapi bg aku aku memang suka kelas aku coz kitaorang semua seperangai k bukan sekepala.itu da mmg gila la law da 1 kepala tpi da 42 bdn.dalam kelas aku semua ada.jahat+baek+malas+rajin+senyap+bising semua ada.senag cter cam rojak la.kelas aku paling feymes coz geng2 budak nakal dalam kelas aku.ha,korang jangan men2 bdk nakal tpi otak genius beb..
1 hari dyorang nie memberontak.salah sorang drpd dyorang telah membakar stor bersebelahan kelas aku.huhuhu.memang gamat sekolah.dah la sekolah kitaorang bersebelahan ngan PPD.pe lagi cpat2 pegawai dtang jenguk.bomba pun datang gak.nak jd hero tpi member xbg.pelahh member aku nie..pengetua pon siasat la .but until now tiada siapa yang tahu siapa yang membakar 2.hahaha.kes 2 menjadi misteri.

bisik>masih ada stor 2 ngan wane hitam(asap)


0 anda hot: