Mereka yang kusayangi

Jumaat, 12 Jun 2009

kena gelak

assalamualaikum

hari nie aku nak kongsi serba sedikit sal outing day aku ngan buddy aku....kitaorang g kuantan parade coz nak beli barang-barang aku yang nak bawa ke poli.mak aku pun da pesan alang-palang g sana belilah barang sikit.kalau aku balik dengan tangan kosong memang mak aku akan aim aku g sana cuma dating....mak ia,,dashyat giler andaian mak aku 2.mak,,,anak mak nie mana ada orang berkenan lah......
sementara tunggu bf buddy aku,kitaorang g jalan2 cari barang.ini senarai barang yang aku beli
-kasut
-kain
-privasi things
aku tanyalah buddy aku sal kasut coz aku confius ngan kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak poli.surat 2 cakap kasut bertutup tapi bukan kasut sukan.adoh,,pening pale aku pikir jenis pe kasut 2.buddy aku cakap 2 kasut ladies..ha sudah,lagi aku pening.aku ne tahu kasut ladies cam ne.aku tunjuk kasut yang aku pakai masa 2.buddy aku gelakkan aku.ikuti perbualan kami

buddy:mak sentek oi,2 sneakers la
aku :tapi kasut nie bertutup gak kan????
buddy:tapi bukan yang jenis cam nie,,,,,,
aku :dah 2 cam ne?????
buddy:adoyai,,,,ko nie memang da masalah la....harap jer pompuan tapi kasut ladies pon xtahu...(sambil menggeleng palenya,,,dan aku hanya tersengih)

well,selama nie aku law jalan2 memang pakai sneakers o selipar jer....aku xpenah da kasut ladies...xcaya???? sebab aku xtahu kasut ladies cam ne......
aku pun g lah tanya auntie yang jaga kedai 2....

aku :auntie,kasut bertutup tapi kasut sukan cam ne?
auntie 2 terus pandang aku dan terus tergelak.aku pelik.buddy aku sama naik ngan auntie 2.sama-sama gelak kan aku.

auntie:aiyo amoi,,lu tarak penah pakai itu kasut pompuan ka???
aku :xpenah la auntie......
auntie:alamak amoi,,lu kan pompuan,,,xkan tarak ada itu kasut(katanya sambil menggelengkan kepalanya) inilah kasut nya amoi......
masa 2 aku hanya tersengih jer....aku pun test lah kasut yang auntie 2 tunjuk...kira da ok aku pon angkat lah kasut 2...masa nak bayar sempat lagi auntie 2 gelakkan aku...dalam hati nie memang da panas....

aku pu terpikir lah...teruk sangat ke aku sampai xtahu kasut ladies cam ne.....aishhhsyee man,,aku kena gelak baekkkkk punya ngan auntie 2....terdetik gak nak sabotaj kedai 2...hohohoho jahat tol.buddya aku lak xhabis2 sengih....

haishhhh malu memang malu...yelah,,,jatuh kredibiliti aku sebagai gadis....hermmm salah aku gak....

bisik>balik umah jer aku terus biasakan kaki aku ngan kasut 2...padahal kasut 2 ne ada heels..hahahaha

0 anda hot: