Mereka yang kusayangi

Selasa, 2 Jun 2009

school holiday!!!!!! bab1

ya....
yes.....
skang tgah cuti sem...
eh clap lah
ngat dok u pe nak men sem2 nie..
skang tgah cuti sekolah.....
byselah
orang da msok sekolah blik...
kena la wat cra bdk skolah...
hehehehehehe
well,,
i'm qiut bz
ngn skolah..
chheeee
pdhal skolah jer
cam dok u lak konon
bkn pe..
msok2 je skolah
aku dah kena buru dek sorang cikgu
dy nak aku jadi fasi
tok kmah rakan muda kat skolah...
nak xnak
trima jelah
wpon
tgah bz ngan keje skolah
so aku kena wat cam2 xtvt
kena uruskan peserta
kena uruskan xtvt
urusetia yang sedia setia lag
kre byak lah...
penat lah gak...
last2
da hbis jer kmah tue
aku rasa lega gler
alhamdullilah,,
semua berjalan dengan lancar
dgarnya ada kmah fasa 2 lak..
alamak
mesti kena jadi fasi lag
xpe2 aku xksah coz aku da suka
ok tutup kes kmah...
plan aku pe nak wat time cuti
well
cam byse lah..
online sepuas2nya tanpa kena byar
tpi kena marah adlah..
hehehehe
aku nak tidor...
ye,coz itu aku suka buat
aku nak g jlan2 ngn member
wpon kat skolah da sokmo mengadap dyorg
aku nak makan
wpon mmg tiap2 hari aku makan
kre byak lah....

0 anda hot: