Mereka yang kusayangi

Sabtu, 27 Jun 2009

dah tak lama dahhhh

assalamualaikum

entry kali ini,aku nak share la sikit tentang 1 feeling yang aku tak dapat gambarkan.sehingga aku menjadi keliru dengan perasaan sendiri.

seperti semua tahu yang 5.7.09 aku akn berangkat ke johor untuk mendaftarkan diri di politeknik johor bahru,pasir gudang.harinya semakin hampir.dan aku.............entah lah,,aku dapat rasakan sesuatu yang semakin membelenggu aku tapi aku tak tahu apa itu.......

ok,kita lupakan tentang itu.dari segi persiapan semakin complete.cuma tinggal barang hostel saja.baju-baju sudah siap dilipat cuma tak masukkan dalam beg jer.law diikutkan mahu sja aku masukkan dalam kotak baju-baju 2 tapi nanti orang cakap buang tabiat lak.

mujur member aku ditempat kampus dan jabatan sama dengan aku.tak lah ternganga sorang aku kat sana.aku cuma risau aku terkena kejutan budaya kat sana.itulah perkara yang aku paling takut sekali.INSYAALLAH,aku boleh bawa diri.

sesapa yang baca blog aku secara curi-curi aku mohon korang doakan keselamatan aku kat sana k.....

bisik>pening nak isi beg mana baju2 aku nie....

2 anda hot:

miza ismail berkata...

nah2!!
bek2 jew sana..=]

eijot @ eina berkata...

tq2..huhuhuhu