Mereka yang kusayangi

Jumaat, 3 Julai 2009

JB here i come!!!!

asslamulaikum

enrty kali ini maybe yang terakhir aku kat umah coz petang nie aku akan berangkat ke JOHOR.aku berangkat awal coz POLI JB 2 jauh ke selatan o kata len jeruk dunia.hahaha,2 ayat aik bagi kat aku so aku copy paste jelah.

maybe aku akan bertolak lepas asar.erm maknenya da masa aku nak jumpa member aku.n my LOVELY BUDDY.i will miss her so much.....................

ahad nie aku akan berdaftar sebagai PELAJAR POLITEKNIK JOHOR BAHRU a da 1 time.saat ini aku mula terbayang2 suasana baru yang aku tempuhi xlama lagi...waaaaaaaaaaaa,,,,takut!!!!!!

insan2 yang hantar aku maybe abah aku,abang aku n aku.mak aku xdapat hantar coz dy da sukan kat sekolah.byselah orang jadi GPK KOKO bz saja....ermm,,aku memang berharap mak aku join sekali tapi beliau da komitmen lain yang lagi penting dari anak beliau nie so aku redha+fahami kerjaya beliau sebagai guru

pe2 pon,wish me luck k....


bisik>beg besar,,,,sape nak jdi butler aku?????

0 anda hot: