Mereka yang kusayangi

Sabtu, 18 Julai 2009

aku da jdi MAK DIK!!!!!!!!!!


assalamualaikum........
entry kli nie aku nak simple jer ciz byk assgmen nak kena wat.well,da jdi bdk ipt so kena rjin wat keje......huhuhu.tpi xbermakne aku luper nak update my blog
13.07.09 menjadi titik permulaan yang menunjukkan aku da tua dan mempunyai pangkat.tpi bukan pangkat DATO' k....tpi pangkat menjadi mak saudara kepada MOHD AQIF RAYAN anak kepada abang sulung aku.....wahhhhhh,,da ada baby kat umah aku n da jdi daddy orang abang aku........
aku tak sabar nak blik,,,,sebab nak jumpe baby nie lahhhhhh.mak aku da makin berseri2 ngan kehadiran baby nie..toki aku da pun dpat pangkat moyang....huhuhuhu.panjang umur dy
yang sti baby nie cukup bertuah kerana dy akan menjadi kesayangan orang ramai.dy merupakan cucu pertama belah aku n akak ipar aku.
setelah aku tenung pic baby yang abang aku mms aku dapati matanya serupa milik ibunya...n hidungnya serupa bapanya......mukanya mix kedua-duanya...sungguh besar ciptaan ALLAH,,,,subhanallah
ok,,stkat 2 jelah...nak sambung wat assgmen lak
bisik2>rindu kat baby 2....

0 anda hot: