Mereka yang kusayangi

Sabtu, 11 Julai 2009

warrggghhhhh...............rindu kat kg la....

assalamualaikum

entry kali nie aku da stdy kat poli jb.erm aku nak cter serba sdikit sl poli aku nie

1.dgarnya,poli jb nie yang terbek dlm ngra....ermmm,,,aku no komen
2.seluas 100 hektar
3.kebanyakkan kos lebey ke arah industri
4.hostel yang aku dok skang dlu hostel laki so byk gler grafifi kay dinding
5.masjid poli menjadi masjid penduduk setempat
6.nak g kelas aku kena jalan kaki sejauh 1km.....mmg kurus aku....


ok,,wat stakat nie 2 jer..nanti aku tambah lagi.
well,wat pertama kali aku berada di tempat orang.perasaan bercampur baur.tapi paling ketara perasaan sedih la.mula2 ok tpi lama2 aku jdi rndu gler kat kg aku.slama nie aku xpenah kena homesick wpon sbelom nie da dok hostel 5 tahun.ermmm,,sabar eina.nie pengorbanan la.

argggghhhhhhhhhhhhhh..nak blik umah tpi hjung bulan bru dpat blik.nak wat cam ne aku baru lagi kat johor nie.tpi aku akan berusaha suaikan dri aku.yelah aku akan stay kat sini selama 6 sem.

kawan?? aku da dapat member.aku da 3 orang.sorang roomate aku.ok aku kenal kan member2 aku

-sya dari perak(roomate aku)
-nilam dari n.9(kuat ckap nie)
-yani dri muar(pemalu lagi sopan)

tapi law ikutkan da lgi 2 orang tpi ktorang da kureng sikit coz ktaorang xbpe suke pragai...cam nie yang ktaorang xsuka sorang jer coz dy 2 kena cultural shock...ntah la,,,,da la gedik,,,bukan nak ngumpat k tpi kyataan....ok stpo bergosip...hahahahaha

ermm,,stkat nie jelah entry aku...nak kejar masa,,,,

bisik>rindu kat kg n member2 tagged n ym

0 anda hot: