Mereka yang kusayangi

Jumaat, 4 Februari 2011

Eating lonely (sob sob sob)

Assalam semua dan salam sejahtera

Well,tadi pergi Kuantan with my sis n my bro.Niat aku just saja nk gedik fedik ikut akak jumpa kawan lama dia.Bila dia dah lepak ngn kawan-kawan dia,aku pergi la bawa diri ke tempat sale selendang.Skang tengah sale so apa salahnya aku pergi tengok.Kan kan kan.Actually aku nk tukar selendang yang aku pakai time tue coz selendang tue keras kejung and see like so weird so i think i need a another hijab but tak sempat nak tukar coz my bro da hon hon hon kat luar.Nak xnak aku terpaksa lah jugak lilit selendang 2.Masuk jer kereta my bro said,''Eina,ko pakai apa kat atas kepala 2.Selendang ke kanopi?,''. What?!! He said my hijab like canopi.Aku persetan kan aja then da niat kena beli selendang lain kat Megamall nanti.Finally.i'm just bought a hijab then go to the toilet and change! Bye selendang canopi..

After that,my sis text me and said her at KFC.Aku apa lagi terus naik tingkat dua then hulur tangan and dia beri rm10.Tq sis coz belanja!! Aku makan sorang-sorang kat meja belakang sekali.Agak janggal la plak bila makan sorang2 coz time 2 ramai yang makan bergroup.Nak wat macam mana kan,terpaksa.

Actually,terasa sangat sedih time 2.Yelah,boleh katakan aku pandang kiri kanan ada jer pasangan bercinta tergedik-gedik manja depan aku.Terasa nk sergah jer.Hahaha,padahal nk cover rindu kat K.A.Yelah,tengok dyorang aku terasa jeles sikit.Chop,sikit jer ke Eina.Banyak kot.Hahaha.

Ingat best je makan sorang2.Tak best wooo.Sob sob sob.K.A,nanti bila u da free kita makan kenny rogers ek.U belanja ek coz i still study lagi even u pon still study gak tapi tak salahkan.Ala,u kan gentlemen.Hahaha


Sebelum aku terlupa HCNY!! Mau limau.Angpau jangan lupa

0 anda hot: