Mereka yang kusayangi

Rabu, 23 Februari 2011

Cun tak aku pakai? Haha





Assalam dan salam sejahtera,

Tiba-tiba terasa nak test pakai heels or wedges nie.Chop,betul ke ejaan aku tue,ala nevermind jelah..Well,sehingga kini au tak pernah ada kasut tang bercirikan kewanitaan.Aku cuma ada sneakers yg abg aku bg and the other one sneaker aku beli tok nak bawak masuk bengkel.Beli kat Carefour,hahaha..Cuma aku ada kasut jenis flat khas untuk assesment punye.Yelah,lecturer ada tegur time assesmen pakai la kasut pompan coz time tue aku pakai baju kurung dengan sneakers..Haha,suka hati aku jer..aku mana ada kasut bertutup,law ada pun sandal and sandal 2 tak bertutup so mana boleh pakai time assesment.Pakai g kelas pun tak pas tue.Kalau aku g hang up ngn member-member aku pakai selipar jepun tapi ada style.Hahaha.Style la sangat.Ala,bukan selipar jepun yang warna putih tali biru.Tapi ala-ala selipar jepun lah jugak..Tak pun aku pakai sneakers,fuhhh,lagi sheemartt..


Anyway,dah lama aku tengok kasut2 pompan nie cuma xpernah pakai n xpernah nak beli coz time tue tak ada feeling nak beli lagi.Aku memang suka masuk kedai kasut tak kira la butik kasut @ gerai kasut kat pasar malam,kompem aku masuk punya.Untuk cuci2 mata jer.Hahaha.


Well,umur pun dah masuk 20 tahun.Terasa nak beli satu la tapi masih lagi mencari yang berkenan di hati.Aku kalau beli biar boleh pakai untuk semua baju.Ha,,mase test kasut tue terserlah ku nk jatuh.HAHAHA.Ok,balik umah kena praktik pakai heels mak aku punya..hahaha..

2 anda hot:

Seruling Senja berkata...

wah, eina pakai heels???

eijot @ eina berkata...

hahaha
saja2 try...