Mereka yang kusayangi

Sabtu, 11 September 2010

sedih dalam gembira

Terlebih dahulu aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri! Maaf zahir dan batin.Batin??? Aishh,,len macam jer batin 2.Huhuhu.Semoga raya kali nie memberikan anda seribu kemaknaan dan kenangan kepada semua pembaca2 sekalian.Semoga ukhwah sesama kita semakin erat.

Kenapa aku sedih time raya2 nie? Well,for da first time aku tak balik kampung belah abah aku,Kuala Pilah.Tiap kali raya mesti balik punyer even cuti raya pendek tapi kali nie tak coz ada masalah kat kg.Bukan bergaduh tapi jalan nak masuk rumah wan aku tue dah kena blok/dihalang oleh sebatang besi yang terpacak tegak kat tengah jalan tue.Pergh,wa cukup panas hati dengan tindakan bodoh orang tue.Wa bukan apa,apa salah wan wa sampai orang tue nak wat macam tue.Wan wa ada wat lu panas hati ke? Wa rasa tak da kan so ngape lu nak wat macam tue.Lu wat macam tue macam lu tue penduduk jati kg tue.Ey,come lah...Family wa dah cakap baik sama lu tapi apa lagi yg lu tak puas hati haa..Lu tak kesiankan wan wa ke..Pasal tanah pun tak kan lu nak aniaya orang tua...Adoyai,,sengal tol la lu nie..Semoga raya nie lu rasa aman dalam tak aman,..Alamak,apesal aku guna bahasa ''wa lu'' nie..Hurm,marah sangat kot.Oleh sebab tue aku tak dapat balik sana and Tokwan aku pergi membawa hati yang lara ke Ipoh,Perak..

Tokwan,walaupun tak nampak dimata tapi cucu nie mengucapkan SELAMAT HARI RAYA!!Semoga wan sentiasa sihat sokmo!! Jaga kesihatan yerk...

Okokok.Tutup kisah tue.Kita kisah lain k,tak mau sedih2 dah.Hahaha.Raya nie aku sedikit excited coz aku ada 2 pasang baju raya.Haha,finally aku ada baju raya melebihi sepasang yang selama nie aku ada sepasang jer coz fulus kali nie banyak sikit.Terima kasih kepada PTPTN,Aik and Abah coz sponsor fulus.Pagi2 raya sudah bising dengan Aqif yang dah berpakaian melayu yang berwarna coklat,sedondon 1 family k.Comel2!!! Aku plak terbangun lewat coz malam tue aku tidur lewat.On the phone with my friend.My BFF!

Sorry la,coz aku tak masukkan gambar raya coz malas lagipun kat FB aku dah ada so sesiapa rasa nak tengok pergilah FB aku.haha.Promote plak.

Erm,aku rasa tak apa dah nak membebel kat sini so sampai disini saja lah.SALAM..

0 anda hot: