Mereka yang kusayangi

Sabtu, 4 September 2010

MOOD RAYA! YAY..

Wahh..dah tal lama lagi nak raya.Seperti tahun2 sebelum nie mesti perasaan teruja tue mula membengkak dalam hati tapi raya tahun nie aku dapat rasa kemeriahan tue cuma tak semeriah macam dulu coz aku ada big projek yang belum nie setelkan lagi.Namun bila sampai rumah memang terasa mood nak raya tue since kat JB dah sampaikan aku tak sentuh langsung sketch design aku coz mood tue.Hahahaha,sory pn.Noro.Tapi saya janji yang saya akan siapkan keje pn 2 'NANTI'.

Bila sebut sal skecth actually aku tak bawak balik sketch kat rumah coz aku tak jumpa dari semalam.Sumpah,aku memang niat nak bawak balik cuma aku tak jmpa and aku lupa kat mana aku letak.Semalam aku g KFC ngn Ghah,maybe aku tertinggal kat sana tapi aku dah g tanya staff then dyorg cakap xda jumpa pun.Alamak!!!! Dimana skecth aku??!! Aku dah mula tak keruan coz sketch tue big projek yang menentukan aku dapat g LI ke tak sem depan.Doyai !!!!! Dari thumbnail sampai detailing sketch dalam sampul putih jernih tue.Aku dah puas mencari 1 rumah sewa tapi tak jumpa.Mampos aku nak sketch balik semua tue siap ngn render lagi...So odw balik pahang berkerut-kerut dahi cuba ingat balik tapi aku memang lupa.Hope tak hilang...Tapi kalau tak hilang mana aku letak.Aku dah berusaha tok cari still tak jumpa...Wahai sketchku,kau umpama nyawa aku dah sekarang so PLEASE COME BACK TO ME!!!! Bukan tue jer,cermin mata aku pun dah tak jumpa.Aku rasa aku tak bawak kuar dari beg g kelas tapi puas aku cri but i can't find it! Doyai.....ngape lah time2 genting cam nie benda yang umpama nyawa aku menghilangkan diri.YA ALLAH,ketemuilah aku dengan sketch dan cermin mataku...Amin

Uderi call aku semalam then tya yang aku nie ada jam ke x so aku cakaplah tak da then dy cakap nak bagi aku jam.Horayy!!!! Yes,dapat jam! Balik rumah,Aik plak bg duit raya.Yes,dapat duit raya!!! Malam plak abah bagi duit raya.Yes2!!!! Ada can nak beli 2pasang baju raya tahun nie.Hahahaha.SUDAH tak sabar even dalam kepala tak habis2 pikir sal sketch yang merajukkan dirinya...

Raya nie aku tak wat kuih raya sama cam raya tahun lepas coz MALAS.Hehehe,even aku nie boyish tapi tahu gak wat kuih2 raya nie.Ala yang simple2 jer.Raya nie gak rumah aku tak pasang pelita.Mercun? Entah la,coz abang2 aku cam tak excited dah nak main cam tahun lepas.Dah besar kot tue malas nak main kot.Hahaha,tak pun xda supplier mercun.

Raya kali nie meriah coz ada MY BENTAYAN a.k.a MOHD AQIF RAYYAN,anak sedara aku yang dah setahun dah.Dah berjalan dah budak tue.Hish,,of kos makin comel budak tue..Meriah2...Mesti bising pagi2 raya nanti ngn perangai nakal dy.Wa,,tiba-tiba mood raya semakin meninggi.HAHAHAHAHA....

Malam nie aku nak g shopping ngn akak,mak,abang2 aku.Yes!!! Coz aku jer yang xbeli baju raya yang lain dah beli so macam mana dengan korang? Hope dah beli..

So,SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI KEPADA PEMBACA2 BLOG AKU even aku bukan bogger yang tegar cam orang lain......Ampun maaf dipinta...

0 anda hot: