Mereka yang kusayangi

Sabtu, 4 September 2010

blogger tegar?

well,walaupun dah setahun blog aku nie tapi follower aku just 10 orang jer kan.kan.kan.Sebenarnya wujud blog nie bukan nak suruh sape2 ikut aku and just nak share or luahkan ape yang aku rasa.Lagipun aku bukan active kat blog nie,bila ada masa aku layan then masukkan entry terkini lagipun aku tak ada BB so amat jarang sekali aku update blog nie.

Aku bukan macam blogger yang lain contohnya kawan aku sendiri farahhamdan.bolgspot yang rajin betul update blog dy.Bukan tue ajer,mr.syah turut sangat aktif dalam dunia blog nie.Dyorang rajin update and follower pun dah ramai.Sekali lagi aku nak tekankan kat sini yang aku BUKAN NAK FAMOUS macam blogger2 yang lain.Aku just nak taip ape yang aku suka.

Bila tengok blog2 orang mesti meriah dengan gambar la video la iklan la hadiah la anugerah la tapi aku just tulisan penaipan jer.Aku susah tol nak upload gambar coz TENET LEMBAB even kat cc so biarla blog aku penuh dengan penaipan.Sape2 nak tahu siapa aku leh add kat FB k coz kat situ aku aktif.

Jenis aku tak suka nak tulis yang berbentuk peribadi or ape2 entry yang boleh orang naik menyampah nak baca.Aku ada perasan banyak blog yang macam tue then kadang-kadang aku rasa cukup annoying dengan apa yang blog tue tulis.Sorry 2 say la coz ada 1 blog nie aku rajin follow entry dy tapi bila lama2 aku rasa naik menyampah coz enrty2 dy menunjukkan dy nie cukup famous kat majalah and tenet especially blogger la kan.Gambar2 yang dy letak memang cantik tapi semuanya EDIT! Kenapa takut sangat nak letak gambar yang betul2 asli? Jadilah blogger yang jujur la wey,,Sorry sekali lagi law ada yang terasa...

Aku bukan blogger tegar macam orang lain.

0 anda hot: