Mereka yang kusayangi

Jumaat, 28 Mei 2010

penantianku berakhir!!!!


my SLEEQ


alhamdulillah,penantian aku selama ini telah pun berakhir pada petang tadi.sudah lama aku menantikan saat-saat memiliki kamera milik PERSENDIRIAN.lepas nie xperlu nak pinjam kamera sape2 da.yelah nnti aku pinjam penuh ngan muka aku jer.hahahaha.xsal2 tuan pyer kamera cakap aku nie melebeh dari tuannya.hahaha.

terlebih dahulu aku nak ucap banyak2 terima kasih kepada MOHD HADRI merangkap abang aku yang ke 4 kerana membeli kan kamera nie.TAPI guna duit aku k.aku bank in kat dy.pandai sungguh dy pilih warna.sekali warna pink.dy memang sengaja nak kenakan aku coz dy tahu aku KURENG ngn wane pink nie!!!! hahahaha.tapi xpe..xkan selamanye aku nak berkureng ngan warna pink nie kan...mula2 aku bajet nak beli kamera yang harganya kurang dari rm450 tapi abang aku 2 cakap alang palang bek beli yang rm500 punyer..ermmm,,aku decide la beli yang rm500 unyer..xpe,sekali seumur hidup aku beli kamera.lepas nie aku guna duit bakal suami aku la.

SUAMI??? ala,xda calon lagi la...aku saja jer wat gempaq.hahaha.eijot senget..

ok berbalik sal kamera nie.aku sebenarnya da mengidam nak kamera xkisah la jenis o jenama pe pon janji aku da kamera sendiri.so now i have one!!!!!!! lepas nie aku ley snap gambar byk2.puas hati aku.

kamera nie beli kay lowyat katanye..so dy da biase ngn tmpat 2 n dapat la tawar menawar.hehehe.

aku beli kamera nie guna duit PTPTN .hahaha.tq ptptn coz sponsor pembelian kamera nie..

ok,,aku cter sikit spefikasi kamera nie.
jenama=SONY
warna=PINK tapi nampak cam wane pepel la plak
megapixel=12.1
zoom=4x
wide angle lens=28mm
lcd screen=2.7
face detection
smile shutter
intelligent auto
casing is free(hihi)

ermmm,wpon nie bkn DSLR tpi aku cukup bersyukur coz impian aku tercapai gak akhirnya.lepas nie law nk hang out akan kubawa gadget kesayangan aku nie.hahahaha.k la,aku nak godek2 la benda alah nie,,,,

aku rasa nak letak nama la kat benda alah nie..hurmmm,,ape yerk?????? ha,,,aku nak namakan benda nie SLEEQ.

0 anda hot: