Mereka yang kusayangi

Rabu, 19 Mei 2010

eina+eijot


aku akan terus tersenyum walaupun masalah datang bertimbun-timbun.walaupun hati aku bergolak resah.walaupun aku xsihat.

aku eina.aku eijot.
2 nama yang sebutan yang berlainan tapi mempunyai maksud yang sama.aku tetap sama walaupun dipanggil nama yang berlainan.aku tetap sama walaupun berada tempat yang berbeza.

sama?
sikap aku masih sama.jika terasa aku sudah berubah maafkan aku,kerana aku manusia yang biasa.bukan aku yang inginkan aku berubah.tapi keadaan yang membuatkan aku sebegitu.

sikap?
jujur aku katakan yang aku seorang yang kasar.cakap pakai lepas.sikap aku boyish.ramai cakap cm 2 la.aku da xkisah dan aku akuinya.mungkin hidup aku yang dikelilingi lelaki yang membuatkan aku bersikap sedemikian.alhamdulillah,masih ada yang sudi berkawan dengan aku.sikap ini gak ada insan yang sanggup sudi menerima aku seadanya.terima kasih mohd helmi.

kenapa?
setiap manusia mempunyai rahsia.nama pun rahsia kan so mana boleh bagitahu.

sayang?
ya,aku sayang semua insan yang menyayangiku.siapa lagi yang nak sayang aku law bukan ALLAH,KEKASIHNYA,keluarga,kawan,dan dy.dan tidak salah kita nak menyayangi orang yang tak menyayangi kita.sayang la semua yang kita nak sayang.

hati?
aku punyai hati yang keras.dan susah nak diramal.aku sendiri tak faham ngan hati aku sendiri.maaf,itu aku akui.

eina+eijot
mungkin apa yang aku tulih nie xsampai o xfaham coz aku tulih nie pakai tulih jer.pakai ikut perasaan jer.maaf yerk....

0 anda hot: