Mereka yang kusayangi

Isnin, 17 Mei 2010

~empty~

semuanya kosong.

kosong????

ape yg kosong???

entah la......

eh,apasal aku jadi cm nie plak......eish2,,bahana ape tah tibe2 jd cm nie.

SO,,,

skang aku da cuti sem2.sem 2??? wah xlama lagi sem3.hurm,cepat masa berlalu.sepanjang sem2 nie aku mmg super2 jarang nak bukak blog nie.walaweyyyy,da berhabuk upenye,.meh aku lap kan sikit,,hihihi.eina senget.

aku bukan malas o lazy tapi aku super2 bz ngan keje o final pojek aku..cehhh,ckp cm aku nie da jdi designer la plak kan.berangan jer lbey aku ie..eina senget.

life aku cm byse.TAPI,,,byk yg terjadi kat aku.ada yang BARU n da yang da BLAH dri hidup aku.hurmmmmmm

skang aku melalui proses pendewasaan.cewahhhh,ayt sengal tol.byk benda yg mengajar aku erti INSAN YANG PENYABAR...hahaha

susah la nk cter.bkn xnak cter bt sometimes we need to keep our secret.i mean a private story o space.

sometimes people look its easy to goes on our life but them don't know how suffer we are..they look we smile,laugh,running o enjoy what we do but its all did't.

hurm,apesal plak aku speak BI nie.ntah betul ke x 2...

da lama aku xmsukkan gmbar kan??? malas la,cukup la kat FB kesayangan aku 2...

k la nak share pe yg baru dlm hidup aku

1.aku kini menjadi ahli tok SILAT CEKAK MALAYSIA
2.da ok umah sewa baru
3.aku dpt PTPTN.hahaha


ermmmm..aku da hilang idea la plak nak tulih pe nie...nnti la sambung

0 anda hot: