Mereka yang kusayangi

Sabtu, 22 Mei 2010

pelik

ramai cakap aku nie berperangai pelik.aku pon xth ape yang pelik sal aku.sudah aku kaji tapi still gak xthu.puas aku selidik tapi xtgu gk pe yg pelik.maybe bagi aku benda 2 biasa bagi aku tapi pelik bagi orang lain.

1.PAKAIAN
jenis aku law dress up memang suke simple2 o cincai2 jer.xkisah pon.tapi xla sampai selekeh.ape yang ada kat depan mata aku, aku sarung.pastu aku xmemilih sangat sal baju.bila cakap sal baju aku lebeh suka tshirt daripada dress.aku lebeh mementingkan kelabuhan baju bukan jenama o harga k.jenis aku law nak beli baju mesti under rm15.hahaha.aku xkisah law da orang cakap aku nie beli baju murah2 coz aku beli guna duit aku bukan duit korang pon..senget..jenama? sikit pon aku xheran la!..jenama xpenting pon la.kebanyakkan baju aku pakai BAJU ABANG NO.4 coz saiz badan aku ngn dy lebih kurang sama jer.seluar plak aku pkai suar jeans jenis straight.suar pon aku pakai ABANG AKU PUNYER.hahaha.aku ada beli 1 suar jeans yang aku punyer selepas abang aku bising asik suar dy jer kena tibai dek aku.pastu da member aku tgur cutting suar aku cam laki.HAH?! aku pon xpasan n yang tgur aku 2 budak laki.hehehe.so dress up aku BOYISH..most my frens say hey DUDE at me..!!! sebab dress cam laki..hehehe.bagi aku biasa tapi orang len PELIK.aku law pakai baju kurung g kelas xpakai heels tapi pakai sneakers.yang 2 aku akui mmg PELIK!!.hahahaha

2.MAKAN
cakap sal makan plak.jenis aku law makan memang ikut mood.law aku lapar sangat2 tapi xda mood memang aku xmakan gak.sebab 2 aku susah nak gemuk.hahaha.orang len nak berlumba kurus aku pulak berlumba gemuk.aku law makan memang makan betul.tapi jeis aku makan xikut masa.ikut suka hati jer.aku kurang sangat mkan ikan.ikan yang aku xmkan ialah ikan keli.duduk depan sungai da tapi xmkan ikan 2.hahaha.aku pon xthu.aku jenis gila sayur.cuma aku xmakan terung jer.semua aku tibai...ada skali aku xmakan benda lain selain sayur.da gak ingat aku nie vegeterian padahal dyorng xth aku nie jenis omnivar.hahahaha.aku law makan banyak2 pon still kurus gak.hahahaha.2 yang PELIK.

3.ON AND OFF
aku bukan nak cakap aku nie suis plak cuma perangai aku yang boley berubah xtenu masa.jenis aku BISING tapi boley jadi PENDIAM dengan sekejap.penah da sekali tgah aku seronok huhah ngn member2 tiba2 aku senyap.dyorg tya aku ngape tapi aku xbgtaw n aku.salah sorang dari dyorg cakap ''ko nie pelik la''.hehehe.aku pon xthu ngape..PELIK pon.

4.LAGU
caya o tidak aku paling suka layan KLASIK NASIONAL.besttt wooooo.tapi skang aku da susah nak dgr radio.aku paling suke segmen drama.best r dengar.cam tgok tb jer pdhal boley dgar sore jer.hahaha.selain 2 gak dalam byk2 jenis lagu,aku paling suka dengar lagu2 yang bertemakan PUTUS CINTA walaupun berlainan genre.hahaha.walaupun aku ada kapel o xda kapel aku mmg suka dgr lagu2 broken nie.hahaha.xthu la ngape.yang nie mmg PELIK.

5.MAKE UP
pergh,,,aku paling xpandai pakai benda alah nie.law aku pakai pon stakat lip balm yang clear n celak mata 2 pon jarang.just it not more than that.g mana2 pon aku xpakai ape2 kat muka.aku selesa muka tanpa solekan.i love be myself la.law nak make up2 pon bila da keje o da tiba masanya la..tapi xthu.

6.MINAT
aku paling mnat MOTOR,GITAR N DRUM.motor aku da pandai bawak cuma gitar n drum jer aku lo da peluang nak belajar.kat umah aku da drum set kepunyaan abang sulung aku n aku da test ketuk2 tapi semua bunyi sumbang.hahahahaha.nnti nak blaja dari abg aku la.hehehe

sePELIK mana diri aku nie aku tetap menjadi diri aku sendiri.member2 dan family aku masih menerima aku walaupun orng cakap aku nie pelik.aku masih lagi mencari apa lagi yang pelik dalam diri aku.wat setakat nie itu yang aku jumpa.next time aku akan tulis lagi.

0 anda hot: