Mereka yang kusayangi

Ahad, 22 November 2009

what da f**k u !!!!

wahhhhh,,,bapak dia pyer tjok entry kali nie....opsss,lupe plak ASSALAMUALAIKUM...............

well,skang aku pye emosi mmg panas seyhh..aku geram aku bengang aku marah...nak thu sebab pe aku jdi cam meroyan nie..sebab aku pyer PENDRIVE yang berjenama KINGSTON sudah diserang virus!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sial ko pyer virusss..da byk kali kena..bodoh tolol ko pyer kingston...harap jer brand cam sean kingston tpi.......arghhhhh,,goram tol den....
sabo-sabo...
habis aku pyer data dalam hilang.....aishhh,,memang menguji kesabaran aku tol la..aku pyer gambar pon sekali hilang...hasil seni aku pon hilang,,,,,memang nak kena maki tol la virus nie.......
da gak aku beli external kang....amboi2,,manyak fulus aku ek.....

ok,,habis sal virus bangang lagi bodo 2..nak cter sal pojek final aku yang da HABIS!!!!! well,skang aku da senang lenang lagi bergoyang kaki.hahahaha...so kepada jabatan lain jgn dgki law tgok JRKV dok berlenggang je kat bilik....padan muka korang.dulu menganjing sgt kat ktorg.....wahahahah(gelak setan)
so,,,skang tggu exam jelah yang SATU PAPER jer....sehari jer..korang????? sampai seminggu seyhhhh...bykkan bersaborr n baca buku.....

k la aku nak njoy...jgn jelesssss

bisik@>jom tgok movie sampai muntah

0 anda hot: