Mereka yang kusayangi

Jumaat, 6 November 2009

bukan kasut BOONGA k....



assalamualaikum.....

agak lama menyepi coz tgah bz wat pojek final...keadaan aku skang kurang sihat.aku dilanda selsema..selsema????hope bkn selsema b**i....yelah,,takot kena gelombang yang kedua plak......pahala still xckop lagi....

entry kali nie aku nak ckap sal kasut aku yang da season gila parak.korang nmpak x kekotoran yang melekat ketat2 kat kasut tuh...da lama xbsuh....oley sebab tue aku memberanikan diri menconteng tubuhnya dgn marker...hahahahaha..kasut tue kasut time skolah,so aku pakai time g bengkel jer...so tggu masa nak kena buang.tapi apa2 pon aku amat2 berterima kasih kepada beliau kerana berkhidmat selama ini sehingga membuat aku sentiasa yakin melangkah g kelas..hahahaha..ayat poyo sudah keluar....harap maaf ek..

time aku conteng nie time bengkel...da boring ya amat..tiba2 mata ternampak marker n ngan laju aku mencoret kretiviti yang tah pe2 nie kat atas kasut tuh....
so,sesape rasa nak kasutnya diconteng ley call2 aku,,hahahaha,,yelah 2..ada ke orang nak..ngat aku nie designer kasut BOONGA pe....pieerahhhhhhh la kau..

k,,la setakat tue jer k....

bisik2>nak conteng bilik aku plak sblom aku kuar dri kamsis...hahaha(gelak setan)

0 anda hot: