Mereka yang kusayangi

Khamis, 22 Oktober 2009

kenangan






assalamualiakum...

tiba2 aku terasa rindu masa zaman PLKN....wahh,,rindu sama member2 yang gila lagi tak betul....huhu..
aku rasa sesapa yang xdpt PLKN 2 memang rugi amat sangat!!!!! coz macam2 ley dpat kat situ..macam2 aku dapat..yang paling best aku dapat kenal diri aku yang selama nie aku xkenal..wahahahaha.poyo jer ayt aku nie
kepada sesapa yang pernah jadi pelatih PLKN KUM.1 KEM CHERATING GEMILANG.PAHANG terutamanya CB4 aku rindu sgt korang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skang masing2 da smbung blajar.ada kat matrik,universiti,kolej,form6 and paling best da g mesir stdy sana....ganbatte 2 ur all my fren!!!!!!
bila masing2 da bz ktorg lost kontek....nak jumpa lagi la harammmmmmm...susah lol...
emm..tapi masih lagi sms dyorang bg mereka yang masih sudi melayan aku..hahaha
emm,stakat sini jela ek,,,nti aku post entry lagi..

bisik>kat situ gak aku dapat chyntha,,huhuhu

0 anda hot: