Mereka yang kusayangi

Jumaat, 6 November 2009

dia sudah berubah....


aqif da banyak berubah.....dulu badan dy xmontok tapi skang da montok habis kalah lolo ferrari..da berotot so ley la men bola n ketuk drum bia sampai bingit telinga abahmu nnti.bia padan muka dy..da makin nakal ek mu niehhh.nie la berkat menyusu ngan susu badan.so kepada para ibu o bakal ibu susui lah anak anda ngan susu original dari badan anda.mesti sihat n kuat anak anda...hahaha.

xsabar nak tgu dy besar...mesti kecomelan dy semakin bertambah cam aku...agagagagaga...ayat poyo lagi perasan lagi..hahaha...ape???? nak kutuk aku la 2..g MAM r ko nak kutuk....law ko kutuk aku seumpama ko kutuk ciptaan allah....so,,,senyap je k,,,,,,

k...2 jer....

bisik2>xsabar nak blik umahhhhhh.pic atas 2 mak aqif.yang bawah 2 akak aku...wahhh et,ko da dipromotkan kat blog aku...jgn saman sudah..hihi


0 anda hot: