Mereka yang kusayangi

Jumaat, 4 Disember 2009

malunyeeeeee.....

assalamualaikum.....

sory,,kebanyakkan entry aku xda pic la...malas nak upload..tenet lembab cam siput la...aku kat poli da sesudah seminggu lebih aku cuti...cuti wat sendiri..hahahaha,,,jahat tol aku..ala,silibus aku da hbis so blik la....

well,,entry kali nie aku nak crita sal kejadian semalam,,,,semalam aku dapat malu besar,,nie gara-gara blog aku yang dijengahi oleh seorang manusia yang separa gila merangkap member aku di PLKN sampai sekarang.....dan aku rasa dy sekarang tgah bace blog aku....huhuhuhuhuhu..
nama dy ADIBAH HUDA BTE ...............(alamak,aku da lupa la nama cik polis 2...sory dieba)...entry aku yang lepas cter sal kpanasan hati aku kat somebody n dy thu plus kenal orang 2...cisss,,lepas jer dy baca entry 2 dy gelak bsarrrr...kuang ajoo tol member aku tuhhh..
pastu dy tepon aku..dy g gelakkan aku lagi....geram plus malu la dowww...yelahhh,masa aku post entry 2 aku pakai tulis jer ikut
perasaan aku masa 2....xsedar rupanya pe yang aku tulih 2 agak jiwang karat...law dlm kimia orng ckap reaction of corrosive kot..ntah,,da lama aku tggl subjek yang aku xpenah paham....
tapi pe2 pon aku berterima kasih kat dy gak...yelah,,,sudi gak baca aku pye blog..aku rasa dy jer bca blog aku...tq DIEBA!!!!!!! n tq gak coz gelakkan aku sampai muka aku merah padam.....hehehehe

k la...nnti aku post len plak....

bisik-bisik>dieba,,,jgn gelakkan aku lagi ekkkk..

0 anda hot: