Mereka yang kusayangi

Selasa, 22 Disember 2009

assgment!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

assalamualaikum...


kesihatan aku ok.fizikal ok.mental jer yang xok.....arghhhh,,,aku dalam kondusi separuh meroyan bila memikirkan assgment o research yang wajib aku siapkan semasa cuti sem nie......celabai tol laaaa

adoyai....aku bengang tol la bila memikirkan sal 2..rasa nak pecah pale da..puas aku godek kat internet tapi tak jumpe2 pe yang aku nak..silap,bukan aku tapi pn noru...nak cari library????? entah la...xkan penulis nak tulis buku sal berus tandas kot....argh!!!!!!!!! aku bengang!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nak nangis pon ada..bukan pe,,,nie sal msa depan..adoyai,,,somebody help me please......... :-(

arghhh,,,keje aku asik nak mengeluh ajer tapi......2 jer yang aku mmpu wat wat masa nie...geramji !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bisik-bisik>jiwa memang da kacau

0 anda hot: