Mereka yang kusayangi

Jumaat, 1 Januari 2010

hang out time!!!!!!


pencuci mata..ahaks


assalamulaikumsalam..

sebenarnya da lama da nak letak entry sal hang out nie tpi malas menyinggah..hihihi..k laa aku cter serba sdikit sal hang out nie....

well,ktorg hang out kat bandar yg berdekatan iaitu bandar pekan diraja lagi berdaulat...


atie n farahin

masa tgah hang out aku terserempak ngan sorang mamat nie...bdk bru habis SPM..well,,aku minat kat dy.ala,saja2 minat....tpi dy terperasan lebey...member aku thu sal mamat 2 so dyorang soh kool jelah..ehhh,,aku memang dah kool la..


norini n aku
pastu kitaorang g lunch kat kfc.serius aku ckp 2 la first time aku msuk kfc lepas kfc berpindah tempat.kfc baru 2 da cantik n yang paling penting interior dy simple n ada wifi...aku ngat g sana dapat mknan free coz aku ada mmber keje kat situ tpi hampeh,,xdapat pon..

kitaorang lepak2 kat situ bak kfc 2 kami yang punya....argh,,bia la...sampai kol bpe tah kitaorang kat situ..bila da bosan kitaorang pon bla sambil meninggalkan sisa makanan kat atas meja...chop,bukan kami malas k tpi 2 la proseder sbg pelanggan kfc iaitu order makanan,bayar,makan, n blaahhhh...

kitaorang pon berpisah di terminal bus....aku mesti rindu kat dyorg pas ni...susah woo nak jmpe member sekolah....

so sampai di sini shja entry aku...

bisik-bisik>aku da keje nak siapkan...

0 anda hot: