Mereka yang kusayangi

Jumaat, 7 Januari 2011

hidup mati sebuah blog usang


salam dan apa kabar semua,

statemant kat atas 2 giler serious even ownernya xla serious mana pon.dalam kata lain susah nk serious tpi GEDIK-GEDIK nak jadi serious.HAHA

Dah lama aku xupdate dan ini entry yg disimpan sbg draf coz tgah syok2 aku taip dan idea mencurah-curah nk post entry tros line tenet wat hal.Cehhh,betul jeles dgn aku tol tenet nie.

Well,actually dah lama aku menyepi dalam dunia blog nie even aku tiap2 hari bukak and tak pernah nk post ape2.Sengal tol.

Anyway,dulu aku jadikan blog nie sbg DIARI GEDIK.sebab apa nama cam 2 coz apasal la aku nk gedik fedik nk cerita satu dunia sal masalah kau eina.orang lain pon ada masalah gak.tak payah lah nak heboh satu dunia.ok,2 statement khas tok aku k.korang jangan terasa plak.So aku decide tok edit balik entry2 lama coz aku tak mahu menyerabutkan kepala korang dengan masalah aku kan kan kan.Lepas nie Insyaallah aku post entry yg happy2,seram,kelakar,hot2 ke..

0 anda hot: