Mereka yang kusayangi

Ahad, 10 Mei 2009

sedih o pasrah

spm da lama berlalu
upu n matrik pun da berlalu
tapi aku masih disini
hanya melihat
orang pergi meninggalkan rumah
untuk sambung study
aku??
ada lgi kat sini
harungi hari yang penuh kebosanan
sedih
coz xdpt upu
wat rayuan
pasrah
aku cool
dan menganggap aku xda rezeki lagi
law ikutkan
spm aku mmg xbeshhh pun
mmg aku klah ngn pelajar cemerlang spm pringkat negara
tapi
well
nie la dy
aku bukan jnis yg minay blajar
mse spm aku siap tidur lagi..
bkn pe aku selsema+demam+batuk
aku pasrah n redha
tapi aku jwblah jgak
wlaupun hanya 4 dari 10
kre ok la 2
dari xjwb lgsg
da r duduk btol2 bwah kipas..
bkn kipas kecik
besar tue
masuk cari mau bersepah tulang2 jari..
terus xdpt jwb exam
so aku berusaha untuk menjawabnya
even aku tahu jawapan yang aku bg 2 betul2 merapu
Ya Allah
Kau permudahkanlah urusan ku

0 anda hot: