Mereka yang kusayangi

Isnin, 18 Mei 2009

baju putih kain biru+lipan

adoh...
aku ingat da abih spm
aku da xpakai baju tue
tapi
clap lah.....
yela spm xgempaq
so
nak xnak
aku kena gak pakai
trima jela.....
2 la
sape soh men2 mse spm
da kena msok skolah blik
tp xpe...
b cool k
tiba2 tringat
ngn slogan jenama baju sekolah
aku da x ingat jenama pe
yg aku ingat slogan dy jelah
korang pun mesti ingat
ala
law korang da abih skolah
mesti korang gna slogan
kat adik2 o member korang
yang masih
kena g skolah
AYUH KEMBALI KE SEKOLAH!!!!!
ha,,
korang ingat lagi x...
dulu
aku wat kat adik aku
last2
mak aku wat kat aku...
cissssssss
kueng aja tol..
hehehehehehehehe
pandai tol mak aku bergurau.....
xsal2 aku kena
pungkah almari
ye r
nak kena cari blik
BAJU PUTIH KAIN BIRU
dan-dan
da jmpa bju 2
da lipan kat bju 2
pe lg
AAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!
tros abang aku dtg
dy dtg bkn nak tolng aku
tpi gelak kan aku da r...
cisssssss
malu aku...
ye r
slama nie
aku terkenal ngn
sikap macho+maskulin
tpi lipan 2 da meragut kemachoan aku....
da terserlah kegadisan aku....
adoyai.....
ala...
b cool jer
last2
dtg gak hero yg membunuh lipan tue
iaitu
toki aku.....
tq toki.....
abg aku smbg gelak jer.....
cis......
terpaksa aku kena cri blik
kemachoan n maskulin.....
sebab bju tuelah
aku kena gelak 3hari 4malam.......

0 anda hot: